Wereldmarkt 16 mei 2009

Op 16 mei a.s. vindt er weer een Wereldmarkt plaats in Zutphen, op de Groenmarkt van 10:00 tot 17:00 uur. Wij zijn daar dit jaar ook met een kraam aanwezig - dus kom even langs!

wereldmarkt.jpg

Sinds 1996 presenteren de ideƫle organisaties zich op de Wereldmarkt. De deelnemers van dit jaar zijn: De Kaardebol Centrum voor Duurzaamheid, Oikocredit, De Wereldwinkel, Stichting Sarangkot, COS Gelderland, Stichting Zutphen Steunt Nicaragua, Stichting A New Life, Stichting Ukunda Schools Project, Stichting Piara Holland, Wheels4all, LETS Ruilkring Zutphen, Stichting Lanka Shakthi, Galerie iZArte, Friendship Force of Zutphen en omgeving en Amnesty International, Bomenstichting Zutphen, IVN Zutphen/Warnsveld, Shenpen Zutphen en de Volle Evangelie Gemeente.

Voor meer informatie over de Wereldmarkt kunt u contact opnemen met Annelies Kroon van De Kaardebol, telefoon (0575) 587756 of per e-mail: dekaardebol@zutphen.nl

Commentaren zijn gesloten.