Archief voor maart 2003

Enquête (2)

maandag, 24 maart 2003

De enquête op de markt was zeer geslaagd. Er zijn zeker 130 mensen geïnterviewd en rond de 80 boompjes verkocht aan bomenminnend publiek. De gegevens worden deze week verwerkt en in de loop van volgende week op deze website gepubliceerd.

Enquête (1)

zaterdag, 22 maart 2003

De Zutphense Bomenstichting staat op zaterdag a.s. (22 maart) op de Houtmarkt met een kraam om informatie uit te delen aan en een enquête te houden onder geinteresseerd publiek met als doel ons te profileren en de mensen bewuster te maken van het belang van een gezonde natuur en een goed milieu. U kunt dan bij ons een mooie jonge boom kopen à 0,50 ct per stuk. Mocht U zo’n boompje kopen, dan kunt U die op de Nationale Boomfeestdag op 26 maart a.s. een mooie plek geven in uw achter- of voortuin. Daarop zijn de bomen speciaal geselecteerd.

Onze gangbare naam

dinsdag, 11 maart 2003

De Bomenstichting Zutphen e.o. heet in de wandelgangen in het vervolg de Zutphense Bomenstichting. Dit om verwarring met de Bomenstichting te voorkomen. Op papier en op het internet behouden we voorlopig onze officiële naam.